هشدار جدی به امارات

عصر ایران شنبه 01 فروردین 1405 - 02:36
در صورت تجاوز مجدد از امارات به جزایر ایرانی بوموسی و تنب بزرگ در خلیج فارس، ایران راس الخیمه را زیر ضربات کوبنده قرار خواهد داد.

قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا به امارات هشدار داد.

به گزارش تسنیم، سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(قرب) تصریح کرد:

همانطور که قبلا اعلام کرده بودیم و در عمل نیز ثابت کردیم که مبدا هرگونه تجاوز به سرزمین و حاکمیت ملی خود را مورد هجوم قرار می دهیم.

به کشور امارات هشدار می دهیم در صورت تجاوز مجدد از مبدا آن کشور به جزایر ایرانی بوموسی و تنب بزرگ در خلیج فارس، نیروهای مسلح مقتدر ایران راس الخیمه ی کشور امارات را زیر ضربات کوبنده خود قرار خواهند داد.

راس الخیمه در امارات
راس الخیمه

گفتنی است، قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (قرب)، عالی‌ترین قرارگاه عملیاتی نظامی در ایران است که مسئولیت طراحی، هماهنگی و نظارت عملیاتی نیروهای مسلح را برعهده دارد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.