بقایی: ۲۹ اسفند جلوه‌ای ماندگار از مقاومت ملی ایرانیان

تابناک جمعه 29 اسفند 1404 - 17:46
سخنگوی وزارت امور خارجه نوشت: در بیست و یکمین روز از دفاع حماسی ایرانیان از کیان ‌ایران‌ در برابر تجاوز نظامی آمریکا-اسرائیل، سالروز ملی‌شدن صنعت نفت را گرامی می‌داریم.

بقایی: ۲۹ اسفند جلوه‌ای ماندگار از مقاومت ملی ایرانیان است

به گزارش تابناک، اسماعیل بقایی سخنگوی وزارت امور خارجه در ایکس نوشت: در بیست و یکمین روز از دفاع حماسی ایرانیان از کیان ‌ایران‌ در برابر تجاوز نظامی آمریکا-اسرائیل، سالروز ملی‌شدن صنعت نفت را گرامی می‌داریم. سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه ۲۹ اسفند جلوه‌ای ماندگار از مقاومت ملی ایرانیان در برابر مداخله بیگانه و نشانه‌ای از عزم ملی ما برای پاسداشت حق تعیین سرنوشت است، تصریح کرد: امروز نیز همه مردم ایران با اقتدار در برابر تجاوزی وحشیانه از میهن عزیزشان دفاع می‌کنند و در میدانی به مراتب گسترده‌تر از آن دوران، امتداد تاریخی روحیه سلحشوری و عزت‌طلبی خود را اثبات می‌کنند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.