سراج: خارک، پاره تن ایرانیان است

خبرآنلاین جمعه 29 اسفند 1404 - 11:01
حسام‌الدین سراج، خواننده آواز جزیره خارک را «پاره تن ایرانیان» توصیف کرد و گفت: این نگاه درباره همه بخش‌های کشور صدق می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین براساس گزارش ایسنا، حسام‌الدین سراج، خواننده آواز با اشاره به پیوند عمیق ایران و ایرانیان، درباره اهمیت جزیره خارک گفت: خارک جزئی از تن ایران و پاره‌ تن ایرانیان است و این موضوع نه‌تنها درباره خارک، بلکه درباره هر جزء یا بخش ایران صدق می‌کند.

او با استناد به سروده‌ای منسوب به ابوالقاسم فردوسی افزود:

دریغ است ایران که ویران شود

کنام پلنگان و شیران شود

چو ایران نباشد تن من مباد

بدین بوم و بر زنده یک تن مباد

این خواننده ادامه داد: ایران با جان ایرانیان از دیرباز پیوند خورده و خیال خام دشمن است که بتواند عضوی از پیکر ایران جدا کند.

سراج در پایان با آرزوی پیروزی ایران و سربلندی ایرانیان در همه عرصه‌ها، درباره وضعیت تولید آثار موسیقی نیز گفت: برخی از موزیسین‌ها کار آماده دارند، اما تهیه‌کننده ندارند.

۲۴۲۲۴۲

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.