به گزارش مشرق، علی نصر فعال رسانه در توئیتر نوشت:
در تمام تاریخ آمریکا بیسابقه است که یک رئیسجمهور چنین عذرخواهانه از یک اقدام تجاوزکارانه علیه یک ملت فاصله بگیرد، آن را «از روی خشم» بخواند و حتی از طرف اسرائیل قول بدهد که دیگر تکرار نخواهد شد.
حمله آمریکا و اسرائیل به ایران، یک غول عظیم را بیدار کرده.

*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.









