وزارت امنیت داخلی دشمن صهیونی مورد هدف قرار گرفت

افکار نیوز پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 14:30
وزارت امنیت داخلی دشمن صهیونی مستقر در قدس اشغالی، شبکه ۱۳ و تاسیسات پادگان عَرعَر رژیم صهیونی هدف حملات پهپادی ارتش قرار گرفت.

روابط عمومی ارتش در اطلاعیه شماره ۳۵: از بامداد امروز و در انتقام خون پاک دلاورمردان ناوشکن دنا و شهید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، با حملات پهپادی ارتش، وزارت امنیت داخلی دشمن صهیونی مستقر در قدس اشغالی، شبکه ۱۳ تلویزیون مستقر در تلاویو و ساختمان و تاسیسات یگان نیروی زمینی در پادگان عَرعَر هدف  قرار گرفت.

بر اساس این اطلاعیه، وزارت امنیت داخلی یا ملی رژیم صهیونیستی، قلب مدیریت بحران و شبکه ۱۳ رژیم اشغالگر قدس از مهمترین شبکه های تجاری و خبری است که به عنوان یکی از بازوهای عملیات‌ روانی علیه کشورمان، نقش محوری در سانسورهای خبری از موفقیت های ایران و جبهه مقاومت دارد.‌

پایگاه عَرعَر با موقعیت راهبردی، به عنوان چشم رژیم در نزدیک مرزهای لبنان و سوریه یکی از مقرهای اصلی یگانهای نیروی زمینی دشمن صهیونی است.

ارتش در این اطلاعیه افزوده است، در این دور از حملات، از فوج جدید پهپادهای انهدامی استفاده شده است.

 

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.