روز بیستم/عملیات آفندی و پدافندی ایران پرقدرت ادامه دارد/در صورت حمله مجدد به زیرساخت های انرژی پاسخ بسیار شدیدتر است/ بروزرسانی می شود

تابناک پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 13:41
جمهوری اسلامی ایران قصد توسعه دامنه جنگ به تأسیسات نفتی را نداشت و نمی خواست آسیبی به اقتصاد کشورهای دوست و همسایه وارد شود ولیکن با تجاوز دشمن به زیرساخت های انرژی، عملا وارد مرحله جدیدی از جنگ شدیم و ضرورت دفاع از زیرساخت های ایران، ما را وادار به حمله به تأسیسات انرژی مرتبط با آمریکا و سهامداران آمریکایی ساخت. 

روز بیستم/موج جدید حملات به تل‌آویو/ بروزرسانی می شود

به گزارش تابناک، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که موج جدید حمله موشکی ایران مناطق مرکزی در فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است. آژیرها در مناطق مرکزی فلسطین اشغالی فعال شده است. این موشک‌ها موجب چندین انفجار در تل‌آویو شده است.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که موشک های ایران به منطقه رمت‌گن در قلب شهر تل‌آویو اصابت کرده است.

تهران به کارگران و شهروندان شاغل در تاسیسات واقع در عربستان، امارات و قطر خواست تا پیش از انجام حملات هوایی در ساعت‌های آینده این مناطق را ترک کنند.
 
به دنبال حمله آمریکا و اسرائیل به تاسیسات پارس جنوبی ایران، قیمت نفت خام برنت، بیش از ۵ درصد افزایش یافت و به مرز ۱۱۰ دلار در هر بشکه رسید.
سپاه از اجرای کوبنده موج 63 عملیات وعده صادق خبر داد. روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:
 
بسم الله القاصم الجبارین 
فمن اعتدی علیکم فاعتدوا علیه بمثل ماعتدی علیکم 
 
موج شصت و سه عملیات وعده صادق 4 علیه تاسیسات نفتی مرتبط با آمریکا در منطقه با قدرت با رمز «یا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف» تقدیم به وزیر شجاع و شهید اطلاعات و سایر شهدای جامعه اطلاعاتی اجرا شد.
 
مردم شریف و رشیدِ در میدان ایران، دشمن فریبکار و دروغگو، ظهر امروز بعضی از تأسیسات انرژی ج.ا ایران را هدف قرار داد تا عرصه را بر مردمی که 16 شبانه روز نظرشان را در خیابان ها در مورد تجاوزات اخیر، فریاد می زنند، تنگ کند و از ملت ایران انتقام بگیرد. 
 
جمهوری اسلامی ایران قصد توسعه دامنه جنگ به تأسیسات نفتی را نداشت و نمی خواست آسیبی به اقتصاد کشورهای دوست و همسایه وارد شود ولیکن با تجاوز دشمن به زیرساخت های انرژی، عملا وارد مرحله جدیدی از جنگ شدیم و ضرورت دفاع از زیرساخت های ایران، ما را وادار به حمله به تأسیسات انرژی مرتبط با آمریکا و سهامداران آمریکایی ساخت. 
 
ملت شریف ایران؛
 فرزندان غیور شما در نیروهای مسلح بلافاصله بعد از خباثت دشمن شروع به اقدام تهاجمی کرده و در پی عملیاتی سنگین و تقابلی تا رسیدن خسارات به سطح ضربه وارده، مجموعه ای از تأسیسات نفتی که منافع آمریکا در منطقه محسوب می شوند را به آتش کشیدند.  
 
متجاوزان آمریکایی - صهیونیستی!
باردیگر به شما اخطار می‌دهیم که اشتباه بزرگی در حمله به زیرساخت‌های انرژی جمهوری اسلامی مرتکب شدید که پاسخ آن در حال اجرا است. اگر مجددا تکرار شود، حملات بعدی به زیرساخت های انرژی شما و هم پیمان‌های شما تا نابودی کامل آن متوقف نخواهد شد و پاسخ ما بسیار شدیدتر از حملات امشب خواهد بود.
 
و ماالنصر الا من عندلله العزیز الحکیم
 
آمریکا و اسرائیل پیش‌تر از حمله به تاسیسات تولید انرژی ایران در خلیج فارس خودداری کرده بودند چرامه بیم آن می‌رفت این اقدام موجب واکنش تلافی‌جویانه شود و قیمت و عرضه نفت و سوخت را به شدت تاثیر قرار دهد.
 
سردار دریادار، علی‌رضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه هم پس از حملات آمریکا و اسرائیل به تاسیسات پارس جنوبی به کارگران و شهروندان تاسیسات نفتی کشورهای منطقه هشدار داد که از آنها فاصله بگیرند.این مقام نظامی ایران تصریح کرد: بانک اهداف ایران به‌روز شده و تاسیسات نفتی مرتبط با آمریکا هم‌ردیف پایگاه‌های آمریکایی بوده و با قدرت زیر آتش خواهد رفت.
 
در ادامه ، سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) با بیان این ایران قصد توسعه دامنه جنگ به تاسیسات نفتی را نداشت و نمی‌خواست آسیبی به اقتصاد کشورهای دوست و همسایه وارد شود تاکید کرد: در صورت حمله مجدد پاسخ ما بسیار شدیدتر از حملات قبلی خواهد بود.
سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری روز پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۴ اعلام کرد: موج شصت و سوم عملیات وعده صادق ۴ علیه تاسیسات نفتی مرتبط با آمریکا در منطقه با قدرت با رمز یا صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف اجرا شد.
 
وی تاکید کرد: دشمن فریبکار و دروغگو بعضی از تاسیسات انرژی کشورمان را هدف قرار داد تا عرصه را بر مردمی که ۱۶ شبانه روز نظرشان را در خیابان‌ها در مورد تجاوزات اخیر فریاد می‌زنند تنگ کند و از ملت ایران انتقام بگیرد.
 
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران قصد توسعه دامنه جنگ به تاسیسات نفتی را نداشت و نمی‌خواست آسیبی به اقتصاد کشورهای دوست و همسایه وارد شود اما با تجاوز دشمن به زیرساخت‌های انرژی عملاً وارد مرحله جدیدی از جنگ شدیم و ضرورت دفاع از زیرساخت‌های ایران ما را وادار به حمله به تاسیسات انرژی مرتبط با آمریکا و سهامداران آمریکایی ساخت.
 
سرهنگ ذوالفقاری گفت: نیروهای مسلح بلافاصله بعد از خباثت دشمن شروع به اقدام تهاجمی کرده و در پی عملیاتی سنگین و تقابلی تا رسیدن خسارات به سطح ضربه وارده مجموعه‌ای از تاسیسات نفتی که منافع آمریکا در منطقه محسوب می‌شوند را به آتش کشیدند.
 
وی تاکید کرد: بار دیگر به دشمن اخطار می‌دهیم که اشتباه بزرگی در حمله به زیرساخت‌های انرژی جمهوری اسلامی ایران مرتکب شدید و پاسخ آن در حال اجراست و هنوز تمام نشده اگر مجدداً تکرار شود حملات بعدی به زیرساخت‌های انرژی شما و هم‌پیمانان شما تا نابودی کامل آن متوقف نخواهد شد و پاسخ ما بسیار شدیدتر از حملات قبلی خواهد بود.
 
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) یادآور شد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نیز در ادامه عملیات بعدی صادق ۴ و در موج ۶ و سوم این عملیات اهداف کلیدی در پایگاه‌های منهاد و پایگاه بالگردی الحدیری تروریست‌های آمریکایی و پایگاه مینا سلمان مقر ناوگان پنجم تروریست‌های آمریکایی را منهدم ساخت در این عملیات ترکیبی موشکی پهپادی، ساختمان استقرار فرماندهان مخازن سوخت و سوله‌های تجهیزات پایگاه منهاد را مورد اصابت موثر قرار دادند.
 
سرهنگ ذوالفقاری اضافه کرد: رادارهای هشدار اولیه و رمپ مرکزی پایگاه الحدیری نیز با موشک‌های بالستیک مورد اصابت قرار گرفت مخازن سوخت و رادارهای هشدار اولیه پایگاه‌های هوایی تروریست‌های آمریکایی و مقر ناوگان پنجم در مینا سلمان نیز مورد اصابت سهمگین پهپادها و موشک‌های کروز و بالستیک قرار گرفتند.
 
وی گفت: دلاورردان نیروی هوافضای سپاه نیز در ادامه موج ۶ و سوم مراکز استقرار نظامی‌های کودککش رژیم اشغالگر صهیونیستی در جنوب سرزمین‌های اشغالی را با یک فروند موشک چند کلاهک قدر مورد اصابت قرار دادند و این اصابت تصاویر متفاوتی نیز به وجود آورد.
 
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) یادآور شد: ضمن آنکه ساعاتی قبل دو فروند پهپاد دشمن متجاوز توسط سامانه‌های نیروی پدافند هوایی ارتش در آسمان تهران منهدم شد. در طول این جنگ پهپادهای پیشرفته دشمن متجاوز اغلب پیش از انجام عملیات تهاجمی مورد اصابت سامانه‌های شبکه یکپارچه پدافندی قرار گرفتند. عملیات‌های آفندی و پدافندی نیروهای مسلح ایران پرقدرت ادامه دارد.
 
تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.