بدون ایران، جام جهانی دیگر نماد دوستی و صلح نخواهد بود

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 12:31
سفیر ایران در مکزیک ضمن درخواست از فیفا برای برگزاری بازی‌های تیم ملی در مکزیک، تأکید کرد: بدون حضور ایران، جام جهانی دیگر نماد دوستی و صلح نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سفیر ایران در مکزیک در گفت‌وگو با UNO TV ضمن درخواست از فیفا برای تجدیدنظر در تصمیم‌گیری خود درباره برگزاری بازی‌های تیم ملی ایران در خاک آمریکا و انتقال آن به مکزیک، تأکید کرد: بدون حضور ایران، جام جهانی دیگر نماد دوستی و صلح نخواهد بود.

وی افزود: فیفا باید به اصول بنیادین فوتبال، به‌عنوان عرصه‌ای برای تقویت صلح و دوستی میان ملت‌ها، بازگردد.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که جامعه فوتبال انتظار دارد رویدادهای بزرگ ورزشی به‌ویژه جام جهانی به عنوان بستری برای همبستگی و تعامل میان ملت‌ها عمل کند. سفیر ایران با اشاره به اهمیت حضور تیم ملی کشورمان در این رویداد جهانی، خواستار توجه جدی فیفا به این موضوع شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.