نیمی از آمریکایی‌ها رسوایی اپستین را عامل جنگ علیه ایران می‌دانند

افکار نیوز پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 06:48
معترضان ضدجنگ عنوان «خشم اپستین» را برای جنگ دولت آمریکا علیه ایران انتخاب کرده‌اند.‌

 روزنامه تلگراف گزارش داده است نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد نیمی از آمریکایی‌ها معتقدند دونالد ترامپ، رئیس‌ دولت تروریستی آمریکا جنگ در ایران را به‌دلیل رسوایی‌های علیه خودش در پرونده جفری اپستین آغاز کرده است.

به‌نوشته این روزنامه؛ بخش زیادی از این مردم معتقدند نام واقعی عملیات نظامی آمریکا در ایران «خشم اپستین» است نه نام رسمی آن یعنی «خشم حماسی».

تلگراف نوشته است معترضان در سراسر واشنگتن اعلامیه‌هایی روی دیوار با عنوان «خشم اپستین» چسبانده‌اند.

از زمانی که آتش جنگ در غرب آسیا شعله‌ور شده است و اخبار حملات موشکی به ایران تیتر اول رسانه‌های جهان است، برخی از منتقدان دونالد ترامپ، رئیس‌ دولت تروریستی آمریکا، نام دیگری بر این عملیات نظامی نهاده‌اند: «عملیات خشم اپستین»،

این نام‌گذاری کنایه‌آمیز، پرسشی جدی را مطرح می‌کند: چه‌پیوندی بین جنگی تمام‌عیار در خاورمیانه و پرونده جفری اپستین، میلیاردر رسوایی‌آمیز آمریکایی وجود دارد؟

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.