جزئیات انهدام دپوی سوخت جنگنده‌های آمریکایی در ریاض

همشهری آنلاین چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 22:35
ساعتی پیش بخش آمریکایی پالایشگاه نفت و گاز ریاض که در اطراف شهر ریاض قرار دارد، با موفقیت مورد اصابت قرار گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین، ساعتی پیش بخش آمریکایی پالایشگاه نفت و گاز ریاض که در اطراف شهر ریاض قرار دارد، با موفقیت مورد اصابت قرار گرفت.

تصاویر منتشره نشان می‌دهد که انفجارهای پی در پی در این پالایشگاه موجب آتش سوزی گسترده در پالایشگاه شده است.

نظامیان آمریکایی با استفاده از این پالایشگاه، سوخت جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش آمریکا که در پایگاه هوایی شاهزاده سلطان (الخرج) مستقر هستند و از آنجا به نقاط مختلف کشورمان حمله می‌کردند، تامین می‌شد.

حمله به این پالایشگاه، با توجه به انهدام دپوی سوخت‌های جنگنده‌ها، در روند سوخت‌رسانی به جنگنده‌های آمریکایی اختلال ایجاد خواهد کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.