توضیحات پلیس راهور درباره مراسم پنجشنبه جمعه پایان سال

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 21:45
پلیس راهور  از بازگشایی درب های اصلی بهشت زهرا (س) از ساعت ۴/۳۰ صبح روز پنجشنبه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید ابوالفضل موسوی پور رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شهروندانی که طبق سنوات هرسال در آخرین پنجشنبه و جمعه سال قصد زیارت اهل قبور را دارند با هماهنگی به عمل آمده با مدیران محترم سازمان بهشت زهرا (س) می توانند از ساعت ۴/۳۰ صبح با بازگشایی درب های اصلی بهشت زهرا (س) مراجعه نمایند .

موسوی پور افزود ؛ همکاران من در پلیس راهور تهران بزرگ در طول مسیر ضمن تسهیل در تردد مراجعه کنندگان به بهشت زهرا(س) نسبت رفع گره های ترافیکی احتمالی اقدام لازم را صورت خواهند داد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست ضمن مدیریت زمان و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از توقف های غیر مجاز و سد معبر که باعث اخلال در تردد دیگر شهروندان می شود جدا خودداری نموده و با رعایت سرعت مطمئنه به سلامت به مقصد برسند.

توصیه پایانی رییس پلیس راهور تهران برای آن دسته از مراجعینی است که با موتورسیکلت جهت زیارت اهل قبور به محل بهشت زهرا مراجعه می نمایند ، استفاده از کلاه ایمنی برای سرنشین و ترک نشین موتورسیکلت ضروری است چرا که ضامن سلامتی راکبان این وسیله نقلیه کم ایمن کلاه ایمنی ، کلاه زندگی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.