عراقچی: به دفاع در برابر تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهیم

الف چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 16:39
وزیر خارجه کشورمان در گفتگو با همتای ژاپنی خود اعلام کرد که ایران به دفاع در برابر تجاوز ادامه خواهد داد.

به گزارش تسنیم، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و توشیمیتسو موتگی، وزیر امور خارجه ژاپن، در تماس تلفنی، درباره آخرین تحولات منطقه در پرتوی تداوم تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی و آثار و پیامدهای منطقه‌ای و جهانی آن گفتگو کردند.

 

وزیر امور خارجه کشورمان با ارائه ارزیابی از آخرین تحولات تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران با عزم راسخ به دفاع قدرتمندانه در برابر تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد، اما در مقابل ضرورت دارد جامعه بین‌المللی با مسئولیت‌پذیری، نقض فاحش حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد توسط متجاوزین را محکوم کرده و آنها را به خاطر قانون‌شکنی و جنایاتشان پاسخگو کند.

 

وزیر خارجه کشورمان اقدامات دفاعی ایران علیه پایگاه‌ها و امکانات متجاوزان در منطقه که منشاء حملات علیه ملت ایران هستند را منطبق با حق دفاع مشروع ایران دانست و تاکید کرد این اقدامات به هیچ وجه نباید به منزله حمله ایران به این کشورها تلقی شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.