«حس بد» زلنسکی درباره تبعات جنگ ایران برای اوکراین

افکار نیوز چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 14:37
‌رئیس‌جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی که برای جلب کمک‌های بیشتر غرب به لندن رفته، در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفت که «حس بدی» درباره اثرات جنگ آمریکا با ایران روی کشورش دارد.

 او که طی روزهای اخیر بارها سعی در ماهی‌گیری کردن از آب گل‌آلود جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران داشته، حالا نگران «کاهش تمرکز» واشنگن روی جنگ اوکراین شده است.

زلنسکی در مصاحبه با شبکه جهانی بی‌بی‌سی اعلام کرد که درباره اثرات جنگ در ایران روی وضعیت اوکراین، «حس بدی» دارد.اظهارات رئیس‌جمهور اوکراین در حالی بیان شده که او به لندن سفر و با نخست‌وزیر انگلیس کی‌یر استارمر درباره جنگ با روسیه رایزنی کرده است.

او در روزهای اخیر و با تشدید حملات ایران به اسرائیل و پایگاه‌های آمریکا در منطقه بارها سخن گفته و مدعی «آمادگی» اوکراین برای کمک به آنها و انتقال تجربیاتش برای دفع حملات موشکی و پهپادی شده است.زلنسکی اما در مصاحبه با بی‌بی‌سی درباره تاثیرات جنگ تحمیلی آمریکا و اسرائیل علیه ایران گفت: «متاسفانه، تمرکز آمریکا بیشتر روی خاورمیانه است تا اوکراین.»

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.