آمریکایی‌ها عملیات در ایران را عملیات «خشم اپستین» نامیدند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 14:34
آمریکایی‌ها هدف رئیس‌جمهوری آمریکا از اقدام نظامی علیه ایران را انحراف افکار عمومی از رسوایی ارتباط با یک مجرم جنسی اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه تلگراف، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد نیمی از آمریکایی‌ها معتقدند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا جنگ در ایران را به دلیل رسوایی‌ها علیه خودش در پرونده جفری اپستین(مجرم جنسی) آغاز کرده است.

به نوشته این روزنامه، بخش زیادی از مردم آمریکا معتقدند عملیات نظامی آمریکا در ایران را باید به جای «خشم حماسی»، «خشم اپستین» نامید.

تلگراف نوشته معترضان در سراسر واشنگتن اعلامیه‌هایی روی دیوار با عنوان «خشم اپستین» چسبانده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.