واکنش یغما گلرویی به جنگ: آن‌قدر پست نشده‌ام که برای بمباران مردمان سرزمینم هورا بکشم

عصر ایران سه شنبه 26 اسفند 1404 - 16:06
یغما گلرویی در واکنش به جنگ اخیر نوشت: هنوز آن‌قدر پست نشده‌ام که برای کسانی که با شعار «کمک» بر سر مردمان سرزمینم بمب می‌ریزند هورا بکشم.

یغما گلرویی شاعر و ترانه سرا در واکنش به جنگ اخیر نوشت: هنوز آن‌قدر پست نشده‌ام که برای کسانی که با شعار «کمک» بر سر مردمان سرزمینم بمب می‌ریزند هورا بکشم.

به گزارش ایسنا، این ترانه‌سرا در متنی که در فضای مجازی منتشر کرده، نوشته است:

از آنجایی که تعدادی از دنبال‌کنندگان این صفحه از پست آخر من (نقاشی ترامپ) متعجب شده‌اند و اغلب فحاشی‌های خود را با عبارت «حالا معلوم شد که تو هم» و «چی شد که رنگ عوض کردی» شروع می‌کنند، در ادامه تعدادی از پست‌های قدیمی‌ام از یک دهه قبل تا حال را دوباره استوری می‌کنم تا بفهمند نظر من درباره موجودات آدمی‌خواری مثل ترامپ و نتانیاهو از سال‌ها پیش همین بوده است.

او با بیان اینکه رویکرد امروزش حاصل چرخش‌های یک‌شبه نیست،  در بخشی از متنش نوشته است: هنوز آن‌قدر پست نشده‌ام که برای کسانی که با شعار «کمک» بر سر مردمان سرزمینم بمب می‌ریزند، هورا بکشم.

گلرویی با اشاره به چرخش‌های برخی در این سال‌ها، متنش را با این جمله به پایان برده که آن روزها هنوز مثل امروز «فاشیست بودن» مد نشده بود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.