
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از بخش مکتوب نشریه جیونیوز، عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران از پاکستان به دلیل حمایت از کشورش در برابر حملات رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.
وزیر امور خارجه ایران از حمایتهای پاکستان در برابر حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرده است.
عراقچي با انتشار مطلبی به زبان اردو در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از اعماق قلب خود از دولت و مردم پاکستان برای اعلام همبستگی و حمایت کامل از مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران در برابر تجاوزات آمریکا و رژیم صهیونیستی، در این روزها و ساعتهای پربرکت، الهی و روحانی، قدردانی میکنم.
عباس عراقچی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران با اتکاء کامل به خداوند متعال، برای دفاع از تمامیت ارضی و امنیت منطقهای خود ثابت قدم و استوار ایستاده است.
لازم به ذکر است، پیش از این نیز، نماینده دائم ایران در نشست سازمان ملل متحد از موضع اصولی پاکستان در برابر حملات علیه ایران قدردانی کرده بود.