خشم کشورهای عربی منطقه از دولت ترامپ

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 10:43
یک روزنامه آمریکایی به خشم کشورهای عربی هم پیمان آمریکا نسبت به طولانی شدن جنگ با ایران اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گزارش داد، طولانی شدن جنگ علیه ایران باعث شده کشورهای عربی هم پیمان آمریکا خشمگین شوند. آنها از این که دولت ترامپ این کشورها را در برابر حملات تنها گذاشته به شدت ناراحت هستند.

در این گزارش به نقل از یک مقام برجسته عربی تاکید شده است، این جنگ به خاطر رژیم صهیونیستی آغاز شد اما آنها، کشورهای عربی را تنها گذاشتند تا با حملات رو به رو شوند. این در حالی است که پیش از جنگ اعلام شده بود هر حمله نظامی بسیار سریع خواهد بود.

وی تصریح کرد: این جنگ باید هر چه سریعتر تمام شود.

واشنگتن پست روز دوشنبه نیز در گزارشی اذعان کرد، بسته شدن تنگه هرمز که در نتیجه تنش‌آفرینی‌های آمریکایی- صهیونیستی در منطقه روی داد، شکستی تحقیرآمیز برای واشنگتن محسوب می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.