به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن دهقانی شب دوشنبه در جمع پرشور مردم ولایتمدار بهاباد، با اشاره به اهمیت حضور آگاهانه و همیشگی مردم در صحنهها، گفت: حضور مردم در عرصههای مختلف، به ویژه در شرایط کنونی که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در پی ایجاد تفرقه و ناامیدی هستند، نقشی حیاتی ایفا میکند.
وی در این مراسم که در خیابان 22 بهمن انجام شد اظهار داشت: دشمنان با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی و روانی خود، سعی در وارونه جلوه دادن حقایق و ایجاد یأس در جامعه دارند. اما حضور مقتدرانه و بصیرتافزای مردم در صحنه، مانند سد محکمی در برابر این دسیسهها عمل کرده و تمامی نقشههای آنان را خنثی میسازد.
مسئول سیاسی سپاه الغدیر یزد، مشارکت فعال مردم در تجمعها و رویدادهای ملی را نشانه عمق باور و پایبندی آنان به آرمانهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: هر کجا که مردم حضور یافتهاند، پیروزی از آنِ جبهه حق بوده است. این حضور، نه تنها موجب دلگرمی مسئولان و نیروهای حافظ امنیت میشود، بلکه پاسخی دندانشکن به بدخواهان نظام است.
دهقانی مردم بهاباد را به هوشیاری و آمادگی همیشگی در برابر توطئههای دشمن فراخواند و تاکید کرد: با پر کردن صحنهها توسط شما مردم عزیز، بار دیگر اقتدار و صلابت ملت ایران به نمایش گذاشته خواهد شد و دشمنان، مأیوس و سرشکسته از رسیدن به اهداف شوم خود باز خواهند ماند.
وی ادامه داد: حملات اخیر به خاک کشور عزیزمان ایران، نه تنها اراده ملت ما را در دفاع از منافع ملی و تمامیت ارضی کشور تضعیف نخواهد کرد، بلکه آن را قویتر و مصممتر خواهد ساخت. این نشان میدهد که دشمنان از قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران هراس دارند و با اینگونه اقدامات، در پی ایجاد تفرقه و ضعف در جبهه مقاومت هستند.
مسئول سیاسی سپاه الغدیر یزد با اشاره به شکستهای مکرر آمریکا و رژیم صهیونیستی در میدانهای مختلف تأکید کرد: دشمنان ما باید بدانند دوران تهدید و عملیات یکطرفه به پایان رسیده است. امروز جمهوری اسلامی ایران به سطحی از اقتدار رسیده که میتواند در لحظه پاسخ دهد و محاسبات هر قدرتی را در منطقه بر هم زند.












