سپاه: دو فروند پهپاد مسلح را در تهران و جم مهندم کردیم/ پهپادها با کدام سامانه پدافندی ساقط شدند؟

خبرآنلاین دوشنبه 25 اسفند 1404 - 14:15
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام دو فروند پهپاد پیشرفته هرون و هرمس دشمن متجاوز در آسمان تهران و شهرستان جم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ایرنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه ۲۵ اسفند در اطلاعیه ای اعلام کرد: یک فروند پهپاد هرون شب گذشته (یکشنبه) ساعت ۲۳:۵۰ در آسمان تهران و یک فروند پهپاد پیشرفته هرمس ۹۰۰ در آسمان شهرستان جم درحالیکه هر دو مسلح بودند، پیش از انجام عملیات توسط سامانه نوین پدافند پیشرفته سپاه و تحت کنترل شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور رهگیری و منهدم شدند.

۳۱۲۲۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.