آسیب به دانشکده داروسازی شیراز در پی حمله آمریکا - اسرائیل

عصر ایران دوشنبه 25 اسفند 1404 - 00:01
در اثر حملات امروز به شهر شیراز، بخش‌هایی از دانشکده داروسازی شیراز دچار آسیب شده است.
 رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از آسیب به دانشکده داروسازی شیراز در پی حملات جنایتکارانه آمریکایی - اسرائیلی در روز یکشنبه ۲۴ اسفند خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، امیر آزادی با اعلام این خبر گفت: در اثر حملات امروز به شهر شیراز، بخش‌هایی از دانشکده داروسازی شیراز دچار آسیب شده است.
 
رئیس دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این آسیب‌ها را مربوط به بخش‌هایی از آزمایشگاه‌ها و ساختمان اداری برشمرد.
 
 به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در روز یکشنبه ۲۴ اسفند، وی افزود: این حملات جنایتکارانه که زیرساخت‌های آموزشی و علمی کشور را نیز تحت تاثیر قرار داده است، محکوم کرد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.