فرماندار: صدای انفجار امشب قصرشیرین ناشی از خنثی‌کردن مهمات عمل نکرده بود

عصر ایران یکشنبه 24 اسفند 1404 - 23:06
صدای انفجاری که دقایقی قبل در شهرستان شنیده شد ناشی از انفجار مهمات عمل نکرده بود و از این رو مردم هیچگونه رعب و وحشتی به خود راه ندهند.
 فرماندار قصرشیرین اعلام‌ کرد که در راستای پاکسازی و ایمن‌سازی، یکشنبه شب شاهد انفجار کنترل شده مهمات عمل‌نشده ناشی از حملات و پرتابه‌های قبل به این منطقه توسط تیم‌های تخصصی تشخیص و خنثی در منطقه خسروی این شهرستان بودیم لذت شنیدن صدای مهیب انفجار در نقاط مختلف شهر مربوط به این‌ موضوع بوده و جای نگرانی ندارد.
 
محمد شفیعی یکشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: صدای انفجاری که دقایقی قبل در شهرستان شنیده شد ناشی از انفجار مهمات عمل نکرده بود و از این رو مردم هیچگونه رعب و وحشتی به خود راه ندهند.
 
فرماندار قصرشیرین اظهار کرد: این عملیات با رعایت کامل پروتکل‌های ایمنی و تحت نظر کارشناسان انجام شد و هیچگونه خطری اهالی شهرستان را تهدید نمی‌کند.
 
او ادامه داد: هم اکنون آرامش و امنیت در شهرستان قصرشیرین برقرار و زندگی در این منطقه جریان دارد و شرایط عادی است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.