عیادت رئیس فدراسیون فوتبال از اسطوره استقلال

همشهری آنلاین یکشنبه 24 اسفند 1404 - 23:05
مهدی تاج عصر امروز به دیدار شاهرخ بیانی، اسطوره استقلال و تیم ملی فوتبال ایران رفت.

به گزارش همشهری آنلاین؛ چند روزی است که شاهرخ بیانی، پیشکسوت و اسطوره باشگاه استقلال و تیم ملی فوتبال ایران به دلیل بیماری در بیمارستان بستری است. او ابتدا دو روز پیش مرخص شد اما به دلیل وخامت حالش، روز گذشته مجدداً کارش به بیمارستان کشیده شد.

در همین رابطه، مهدی تاج، رئیس فدراسیون عصر امروز با حضور در بیمارستان کسری، از شاهرخ بیانی، پیشکسوت شایسته فوتبال کشور عیادت به عمل آورد.

رئیس فدراسیون در این دیدار ضمن آگاهی از آخرین وضعیت بیانی، برای وی آرزوی سلامتی و بهبود کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.