ترفند عجیب سرمربی لیگ برتری برای ماندن!

مشرق نیوز سه شنبه 02 تیر 1405 - 16:58
سرمربی تیم لیگ برتری برای این که بتواند فصل بعد هم در کادر فنی بماند یک سرمربی خارجی را به عنوان جانشین خودش معرفی کرده تا خودش دستیارش باشد!

به گزارش مشرق، با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات لیگ برتر و جابجایی بازیکنان و مربیان، اتفاقات عجیب کم رخ نمی دهد و هر روز اخبار جدیدی در این حوزه منتشر می شود.

در جدیدترین اتفاق یک سرمربی لیگ برتری که به دلیل نتایج ضعیف در خطر برکناری قرار دارد و می داند مدیران باشگاه برای فصل آینده نظر مثبتی روی او ندارند، ترفند جدیدی را به کار برده است.

این سرمربی یک گزینه خارجی که در تیم های تهرانی نتایج ضعیفی گرفته بود را به مدیران باشگاه معرفی کرده تا با او قرارداد ببندند و خودش به عنوان دستیارش در این تیم بماند!

سرمربی مذکور به مدیران باشگاه تاکید کرده است که در صورت جذب این سرمربی خارجی، خودش به عنوان دستیار کنارش خواهد ایستاد و حاضر می شود از سرمربیگری کنار برود! جالب این که مدیران باشگاه هم در حال مذاکره با این مربی ناکام خارجی هستند.

منبع: مهر

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.