بازگشایی سفارت دانمارک در تهران

ورزش سه سه شنبه 02 تیر 1405 - 18:02
دانمارک در تاریخ ۱۰ مارس به دلیل وضعیت امنیتی در ایران، سفارت خود در این کشور را به طور موقت تعطیل کرده بود.

به گزارش ورزش سه به نقل از باشگاه خبرنگاران، دانمارک روز سه‌شنبه اعلام کرد که سفارت خود در تهران را پس از بیش از سه ماه تعطیلی به دلیل جنگ در غرب آسیا بازگشایی می‌کند.

وزارت امور خارجه دانمارک در بیانیه‌ای اعلام کرد که با توجه به بهبود وضعیت امنیتی در ایران، سفارت این کشور در تهران بازگشایی می‌شود و خاطرنشان کرد که سفیر دانمارک در ایران از ۱۹ ژوئن در سفارت مشغول به کار بوده است.

دانمارک در تاریخ ۱۰ مارس به دلیل وضعیت امنیتی در ایران، سفارت خود در این کشور را به طور موقت تعطیل کرده بود.

سفارت ایتالیا در تهران نیز روز جمعه پس از بیش از سه ماه تعطیلی، درهای خود را بازگشایی کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.