ایستگاه پانزدهم اجتماع عاشقان ولایت در مازندران

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 21:10
ساری- اجتماع بزرگ عاشقان ولایت برای میثاق با امام شهید و بیعت با رهبر معظم انقلاب در مازندران به ایستگاه پانزدهم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع بزرگ عاشقان ولایت برای میثاق با امام شهید و بیعت با رهبر معظم انقلاب در مازندران به ایستگاه پانزدهم رسید و تجمع مردمی در ساری در چهارراه معلم برپا شد.

اجتماع پرشور مردمی از آغاز جنگ تحمیلی تجاوزکارانه آمریکایی -صهیونیستی همزمان با سراسر کشور در مازندران آغاز شد و شامگاه یکشنبه به ایستگاه پانزدهم رسید.

در این مراسم که از ساعتی قبل در مناطق مختلف مازندران برپا شد، مردم عزادار دیار علویان انتقام و تنبیه سخت از دشمن متجاوز را فریاد زدند.

همچنین آنان با تجدید میثاق با امام شهید، با آرمان های والای شهیدان پیمان بستند و حمایت خود را از رهبر معظم انقلاب اسلامی بیعت کردند.

در این اجتماع پرشور و عاشورایی که با حضور اقشار مختلف ادامه دارد، شرکت کنندگان با فریاد الله اکبر و حیدر حیدر از جانبرکفان نیروهای مسلح در مقابله با دشمن متجاوز حمایت کردند.

این اجتماع پرشور در مناطق مختلف استان مازندران برپا شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.