چالوس برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی آماده است

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 15:11
چالوس - فرماندار چالوس با تأکید بر آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان، دستوراتی را برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی یوسف‌پور بعدازظهر یکشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، مسئولان کمیته‌ها و مدیران در محل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، با اشاره به پیشینه شجاعت ایرانیان گفت: اراده ملت ایران با فرهنگ شهادت عجین شده و در این شرایط نیز بر دشمن پیروز خواهند شد.

وی تأکید کرد که وظیفه همه مسئولان این است که در شرایط کنونی به بهترین شکل ممکن به مسئولیت‌های خود عمل کنند.

یوسف‌پور دستوراتی را برای آماده‌سازی و خدمت‌رسانی به مسافران صادر کرد که شامل نظارت مستمر بر جایگاه‌های سوخت، نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی، تجهیز پایگاه‌های هلال احمر، اورژانس و بیمارستان‌ها و پیش‌بینی اسکان اضطراری، فضاسازی ورودی‌های شهر و روستا با نصب پرچم جمهوری اسلامی و المان‌های نوروز باستانی با رعایت تم عزای عمومی، اطلاع‌رسانی بازارچه صنایع دستی و توزیع کالاهای تنظیم بازار و همچنین رفع نقص علائم راهنمایی و رانندگی و نصب تابلوهای هشداردهنده در محورهای پرخطر بود.

فرماندار چالوس در پایان بر ارسال گزارش روزانه آمار فعالیت کمیته‌ها به دبیرخانه ستاد تأکید کرد و از همه دستگاه‌ها خواست با آمادگی کامل در خدمت مسافران نوروزی باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.