بازیکنان استقلال به یک شرط تمدید می‌کنند

خبرورزشی یکشنبه 24 اسفند 1404 - 13:44
بازیکنان استقلال برای تمدید قراردادشان حتماً باید یک شرط بسیار مهم مد نظر باشگاه را قبول کنند.

استقلال همچنان با معضل بزرگی به نام بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی دست و پنجه نرم می‌کند و اگر این مشکل حل نشود، آبی پوشان پایتخت تا زمستان ۱۴۰۵ اجازه جذب هیچ بازیکن جدیدی را نخواهند داشت.

تنبیه فوق در فوتبال ایران بی‌سابقه نبوده و متاسفانه قبلاً هم گریبانگیر استقلال و پرسپولیس شده است اما تبصره‌هایی در آن وجود دارد که می‌تواند به کمک استقلال بیاید. برای مثال، این باشگاه حتی در صورت بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی اجازه تمدید با بازیکنانی که خرداد ماه ۱۴۰۵ قراردادشان با استقلال به پایان می‌رسد را دارد و البته برای استفاده از نفرات آکادمی خود نیز محدودیتی ندارد.

مدیران استقلال تاکید دارند بازیکنان این تیم برای تمدید باید حتماً بندی در قرارداد جدید خود داشته باشند که به موجب آن، فعالیت‌های تبلیغاتی آنها در خارج از چارچوب باشگاه نظام مند شده و بخشی از این درآمد به استقلال برسد چون این بازیکنان قسمت مهمی از شهرت خود و تبدیل شدن به سفرای تبلیغاتی را وامدار اسم استقلال هستند.

اینطور که مدیران استقلال می‌گویند، قانون مذکور در قوانین فیفا هم ذکر شده است و همه فوتبالیست‌ها ملزم به تبعیت از آن هستند.

بیشتر بخوانید: مربی پیشین استقلال به حرف آمد؛ مگر استقلال چند نفر مثل شاهرخ بیانی دارد که فراموشش کرده؟

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.