کاخ سفید رسانه‌های مخالف جنگ را تهدید کرد

خبرگزاری مهر یکشنبه 24 اسفند 1404 - 08:50
یک مقام ارشد کاخ سفید ضمن متهم کردن رسانه‌های مخالف جنگ با ایران به تحریف، آنها را تهدید به لغو مجوز فعالیت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «برندن کار» رئیس کمیسیون ارتباطات فدرال کاخ سفید در پیامی در ایکس نوشت: رسانه ها باید در راستای منافع عمومی فعالیت کنند در غیر این صورت مجوز خود را از دست خواهند داد.

وی افزود: رسانه هایی که اخبار جعلی و تحریف‌شده پخش می‌کنند، اکنون فرصتی برای اصلاح مسیر خود قبل از فرارسیدن زمان تمدید مجوزشان در اختیار دارند.

تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران از روز نهم اسفند ۱۴۰۴ (۲۸ فوریه ۲۰۲۶) آغاز شد. حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر فقید انقلاب اسلامی جمعی از فرماندهان نظامی و مردم کشورمان در این حملات شهید شدند.

نیروهای مسلح ایران در پاسخ به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی، پایگاه های آمریکا در منطقه و سرزمین های اشغالی را هدف حمله قرار دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.