جزئیات تماس تلفنی رؤسای جمهور ایران و مصر

مشرق نیوز شنبه 23 اسفند 1404 - 20:13
سخنگوی ریاست‌جمهوری مصر از تماس تلفنی عبدالفتاح السیسی و مسعود پزشکیان خبر داد.

به گزارش مشرق، سخنگوی ریاست‌جمهوری مصر از تماس تلفنی عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر و مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور ایران خبر داد.

رئیس‌جمهور مصر در گفتگو با رئیس جمهور کشورمان، ابراز امیدواری کرد که اصل حسن همجواری تقویت شود و آنچه که حملات ایران به کشورهای حاشیه خلیج فارس خوانده، هرچه سریع‌تر متوقف گردد.

او از تشدید تنش‌های کنونی ابراز تأسف و نگرانی شدید کرد و گفت این وضعیت پیامدهای منفی برای ثبات منطقه خواهد داشت.

السیسی همچنین به تلاش‌های مصر برای توقف عملیات نظامی و بازگشت به مسیر مذاکرات اشاره کرد و بر لزوم انعطاف‌پذیری در این زمینه تأکید نمود.

رئیس‌جمهور ایران نیز از تلاش‌های مصر و شخص عبدالفتاح السیسی برای کاهش تنش‌ها قدردانی کرد

مسعود پزشکیان، همچنین بر تمایل ایران برای حفظ روابط برادرانه و حسن همجواری با کشورهای عربی تأکید کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.