سفیر ایران عبور کشتی‌های هندی از تنگه هرمز را تائید کرد

الف شنبه 23 اسفند 1404 - 17:21
سفیر ایران در هند اعلام کرد که برخی کشورهای هندی از تنگه هرمز عبور کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، محمد فتحعلی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در هند امروز شنبه 23 اسفندماه در کنفرانس خبری «ایندیا تودی» در دهلی نو با تائید اعطای گذرگاه امن به هند برای عبور کشتی‌های این کشور از تنگه هرمز بیان کرد: بله، اما تعداد را نمی‌گویم. من به عنوان سفیر تلاش می‌کنم که این ادامه داشته باشد.

وی افزود: ایران و هند روابط تاریخی دارند. دو کشوری در منطقه هستند که تاثیرگذار هستند. من به عنوان سفیر تلاشم این است که شکل بگیرد.

فتحعلی همچنین روز گذشته در جمع خبرنگاران هندی در خصوص اجازه برای عبور کشتی‌های هندی گفته بود: بله... ما معتقدیم که ایران و هند دوست هستند. ما منافع مشترک داریم. من به عنوان سفیر ایران در هند می‌گویم که دولت هند، در این شرایط پس از جنگ، در زمینه‌های مختلف به ما کمک کرده است.

 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.