قرارگاه خاتم: مبدأ شلیک موشک‌های دشمن در برخی شهرهای امارات را هدف قرار می‌دهیم

الف شنبه 23 اسفند 1404 - 13:41
سخنگوی قرارگاه خاتم الانبیا اظهار کرد: به سران امارات اعلام می‌داریم ایران حق مشروع خود می‌داند مبدأ شلیک موشک‌های دشمن آمریکایی را در بنادر کشتیرانی، اسکله‌ها و مخفیگاه نظامیان آمریکا در پناه برخی از شهرهای امارات را مورد هدف قرار دهد.

به گزارش فارس، سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) در اطلاعیه ای اعلام کرد: ارتش متجاوز آمریکا به دلیل ویرانی پایگاه های نظامی خود در منطقه در پناه بنادر و اسکله ها و در مخفیگاه های شهرهای کشور امارات، جزیره ایرانی بو موسی و بخشی از جزیره خارک را هدف موشک های خود قرار داده است.

وی افزود: به سران امارات اعلام می‌داریم جمهوری اسلامی ایران حق مشروع خود می‌داند در دفاع از حاکمیت ملی و سرزمین خود مبدأ شلیک موشک های دشمن آمریکایی را در بنادر کشتیرانی، اسکله‌ها و مخفیگاه نظامیان آمریکا در پناه برخی از شهرهای امارات را مورد اصابت و هدف قرار دهد.

سخنگوی قرارگاه خاتم الانبیا گفت: از مردم مسلمان کشور امارات و مراکز جمعیتی می‌خواهیم نسبت به تخلیه بنادر، اسکله‌ها و مخفیگاه آمریکایی‌ها در شهرهای امارات اقدام نمایند تا آسیبی به آن‌ها نرسد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.