گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سریلانکا

صدا و سیما شنبه 23 اسفند 1404 - 12:47
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، جمعه شب با ویجیتا هرات وزیر امور خارجه سریلانکا به صورت تلفنی گفت‌و‌گو کرد.

گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سریلانکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، جمعه شب با ویجیتا هرات وزیر امور خارجه سریلانکا به صورت تلفنی گفت‌و‌گو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تشریح آخرین وضعیت ناشی از تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، از اهتمام دولت سریلانکا برای امداد و نجات ملوانان ناوچه دنا که در جریان حمله وحشیانه و غیرقانونی آمریکا به این ناوچه در روز ۱۳ اسفندماه به شهادت رسیدند، و نیز مساعدت در انتقال پیکر پاک ۸۴ نفر از این شهدا به میهن، ابراز امتنان کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.