مقام آمریکایی: ۲۰۰ نظامی در حملات ایران زخمی شده‌اند

الف شنبه 23 اسفند 1404 - 09:53
یک مقام آمریکایی به وال استریت ژورنال گفت ۲۰۰ نظامی این کشور در حملات ایران زخمی شده‌اند که حال ۱۰ نفرشان وخیم است.

به گزارش فارس، یک مقام آمریکایی بدون ذکر نام خود امروز شنبه به روزنامه وال استریت ژورنال گفت که ۱۳ سرباز آمریکایی در جنگ ایران کشته، ۱۰ نفر به شدت زخمی و حدود ۲۰۰ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

روز گذشته یک مقام آمریکایی به الجزیره گفته بود که از ابتدای جنگ تاکنون ۱۴ نظامی این کشور از پا درآمده‌اند.ارائه چنین آماری در حالی است که به گفته منابع غربی، ارتش آمریکا آمار تلفات و خسارات خود را با ملاحظات ویژه‌ای و به شکل قطره‌چکانی اعلام می‌کند.

در این راستا روز پنج‌شنبه شبکه سی بی اس نیوز آمریکا در گزارشی نوشت که حمله پهپادی ایران در کویت که در ساعات اولیه جنگ با ایران به کشته شدن شش نظامی آمریکایی انجامید شدیدتر از آن چیزی بوده که پیش‌تر اعلام شده بود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.