مقام کاخ سفید: آمریکا باید از جنگ با ایران خارج شود

صدا و سیما شنبه 23 اسفند 1404 - 09:12
در حالی که رئیس‌جمهور آمریکا دائماً ادعا می‌کند که در جنگ با ایران موفق بوده است؛ مشاوران او در کاخ سفید از او می‌خواهند که هر چه زودتر راهی برای خروج از درگیری با ایران پیدا کند.

مقام کاخ سفید: آمریکا باید از جنگ با ایران خارج شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، هبیوید ساکس، مدیر ارشد بخش هوش مصنوعی کاخ سفید در مصاحبه‌ای تأکید کرده که وقت آن رسیده که دونالد ترامپ «اعلام پیروزی کند و از جنگ با ایران خارج شود.»

این مقام کاخ سفید همچنین اضافه کرده که وقتی دیگر تشدید تنش به نتیجه خوبی منجر نمی‌شود؛ باید تنش‌زدایی و خروج از درگیری را در دستور کار قرار داد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.