بازداشت ۴ عضو گروهک نفاق در رباط‌کریم

الف شنبه 23 اسفند 1404 - 08:29
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط‌کریم از بازداشت چهار نفر از عوامل وابسته به گروهک نفاق خبر و هشدار داد که با کسانی که در فضای رسانه‌ای علیه دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند، برخورد قاطع قانونی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، محمد یوسف‌وند بامداد شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران از بازداشت چهار نفر از افراد وابسته به گروهک نفاق خبر داد که قصد داشتند با تهیه تصاویر و فیلم از اماکن مختلف این شهرستان، نظم عمومی را به هم بزنند.

وی افزود: این افراد با اقدامات خود در تلاش بودند تا از طریق انتشار تصاویر و فیلم‌ها در رسانه‌های معاند به‌ویژه شبکه اینترنشنال ضدیت با جمهوری اسلامی ایران را تقویت کنند.

دادستان شهرستان رباط‌کریم تأکید کرد که پس از شناسایی و دستگیری این افراد، آنها طی مراحل قانونی روانه زندان شده‌اند.

یوسف‌وند همچنین هشدار داد: هرگونه همکاری با گروه‌های معاند و نشر اطلاعات به‌نفع دشمن با برخورد شدید قانونی مواجه خواهد شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.