آمریکا و این سربازان ضربه‌مغزی‌‌شده‌اش!

تابناک شنبه 23 اسفند 1404 - 07:06
البته ما دیگر دستفرمان رسانه‌های یهودی را شناخته‌ایم و می‌دانیم وقتی می‌گویند حملات امروز ایران اصلنم درد نداشت و فقط ۳ جهود زخمی شدند، باید این‌رقم را این‌گونه در واقعیت تفسیر کنیم: حداقل ۳۰ کشته و پنجاه‌شصت زخمی!

آمریکا و این سربازان ضربه‌مغزی‌‌شده‌اش!

به گزارش خبرنگار فرهنگی تابناک، قدیمی‌ها می‌گفتند آدم عاقل از یک‌سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود! از آن‌طرف ماجرا را نگاه کنید، دروغ‌گوها می‌گفتند از یک‌دروغ هم نمی‌شود دوبار استفاده کرد چون طرف مقابل هشیار می‌شود و دستت را می‌خواند!

الیور استون کارگردان آمریکایی دیروز جمعه ۲۲ اسفند گفت آمریکایی‌ها از تاریخ عبرت نمی‌گیرند و در حالی‌که وضعیت‌شان مثل سقوط امپراتوری روم است، ماجرای جنگ ویتنام دارد برای آن‌ها و ارتش‌شان تکرار می‌شود. 

اما علاوه بر عبرت‌نگرفتن از تاریخ، آمریکایی‌ها ظاهرا دست از استفاده از ترفندهای رسانه‌ای نخ‌نما که دیگر مسخره شده‌اند برنمی‌دارند. سر ماجرای انتقام سردار سلیمانی بود که ایران، پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در عراق را به موشک بست و رئیس‌جمهور راستگوی آمریکا دونالد ترامپ که رکورد روزانه ۲۱ دروغ را در کارنامه دارد، اعلام کرد چیزی نشده! اصلنم درد نداشت و فقط ۵۰ نفر از سربازان آمریکایی ضربه مغزی آن‌هم از نوع ملایمش شده‌اند!

حالا در این‌روزها که پایگاه‌های آمریکایی در منطقه و مواضع استراتژیک رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی زیر ضربه هستند و مرتب کشته می‌شوند، آمار واقعی تلفات و سربازان هلاک‌شده ارتش یهود بین‌الملل به‌سختی از سد سانسور عبور می‌کند. البته ما دیگر دستفرمان رسانه‌های یهودی را شناخته‌ایم و می‌دانیم وقتی می‌گویند حملات امروز ایران اصلنم درد نداشت و فقط ۳ جهود زخمی شدند، باید این‌رقم را این‌گونه در واقعیت تفسیر کنیم: حداقل ۳۰ کشته و پنجاه‌شصت زخمی!

اما از آن‌جا که آمریکایی‌ها از تاریخ عبرت نمی‌گیرند و دست از روش‌های نخ‌نمای خود در امور رسانه برنمی‌دارند، در حالی‌که جمهوری اسلامی ایران، همین‌فردا پس‌فردا سقوط می‌کند و برف امسال را نمی‌بیند، شبکه CBS اعلام کرد ده‌ها سرباز آمریکایی در نتیجه حملات ایران به پایگاه آمریکا در کویت، ضربه مغزی شده‌اند!

حالا طبق همان‌فرمول قدیمی، این‌ماجرا را اوستا کنید! وقتی می‌گویند ۱۰ ها سرباز، دچار ضربه مغزی شده‌اند، یعنی عدد ۱۰ را ضرب در ۳ یا ۴ کنید تا تعداد کشته‌ها در بیاید و پنجاه‌شصت‌تا زخمی هم از ارتش کودک‌کش‌ها و کودک‌خوارها، کنارش به بار آمده باشد! 

CNN که تعداد کشته‌های آمریکایی را ۱۱ نفر اعلام کرد اما این‌خبر دروغ را بگذارید کنار پست آن‌کاربر عرب در فضای مجازی که دیروز منتشر شد:

«یک جت جنگنده اف ۱۸ سقوط کرد. دلیل: یک‌تصادف!

یک‌جنگنده اف ۱۵ سقوط کرد. دلیل: آتش خودی!

یک‌هواپیمای KC135 سقوط کرد. دلیل: برخورد در هوا!

یک‌پهپاد MQ9 سقوط کرد. دلیل: نقص فنی!

ناو هواپیمابر آتش گرفته. دلیل: اتصال کوتاه الکتریکی!»

و حالا برگردیم به بحث ضربه مغزی!

بیچاره سربازان آمریکایی که هربار مجبورند به‌خاطر بی‌لیاقتی و سیاست‌های ناجور فرماندهانشان، ضربه مغزی شوند! 

صادق وفایی

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.