ایران حق دارد پایگاه‌های آمریکایی مبدا تجاوز را هدف قرار دهد

صدا و سیما شنبه 23 اسفند 1404 - 03:42
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد ایران حق دارد همه پایگاه‌های آمریکا در منطقه را که مبدا تجاوز هستند، هدف قرار دهد.

ایران حق دارد پایگاه‌های آمریکایی مبدا تجاوز  را هدف قرار دهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمد البخیتی با بیان اینکه پایگاه‌های آمریکا در کشور‌های خلیج فارس هدف مشروع ایران است، افزود همه در منطقه باید حملات آمریکا را محکوم کنند و در این درگیری در کنار ایران بایستند؛ آنچه امروز هدف قرار گرفته، ایران نیست بلکه همه کشور‌های عربی و اسلامی هستند.

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن تاکید کرد همه اتهاماتی که به جمهوری اسلامی ایران زده می‌شود امروز نقش بر آب شد و واقعیت برای همگان درباره موضع این کشور در حمایت از مسائل امت اسلامی عیان شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.