برگزاری تجمعات مردمی شبانه در سراسر کشور

الف جمعه 22 اسفند 1404 - 21:23
 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد تجمعات مردمی برای محکومیت تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی هر شب از ساعت ۱۹:۳۰ در میادین اصلی شهر‌های کشور برگزار می‌شود.  

 به گزارش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد تجمعات مردمی برای محکومیت تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی هر شب از ساعت ۱۹:۳۰ در میادین اصلی شهر‌های کشور برگزار می‌شود.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم بصیر و شجاع میهن اسلامی تا رفع تجاوز وحوش آمریکایی صهیونیستی و انتقام خون مطهر رهبر شهید و شهدای ملت همچنان در میدان خواهد بود و با حضور شبانه در میادین و خیابان‌های سراسر کشور توطئه‌های دشمنان خبیث و مزدوران ذلیل وابسته به بیگانه را خنثی خواهند ساخت.

این اجتماعات مردمی هر شب از ساعت ۱۹:۳۰ در میادین اصلی سراسر کشور و تهران در میادین مناطق ۲۲ گانه برگزار می‌شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.