سیمای معابر منطقه ۱۸ به شکل دوران پیروزی انقلاب در آمد

صدا و سیما جمعه 22 اسفند 1404 - 18:42
اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۱۸ در ابتکاری ساده و ابتدایی مبادرت به اکران طرح‌هایی منقش به شعائر دست نویس حماسی در معابر کرد تا خاطره دوران پیروزی انقلاب برای رهگذران تداعی شود.

سیمای معابر منطقه ۱۸ به شکل دوران پیروزی انقلاب در آمدبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، با گذشت دو هفته از زمان نواخته شدن ناقوس جنگ توسط دشمنان آمریکایی و صهیونیستی به خاک کشورمان، ایده نصب شعائر پارچه‌ای دست نویس با مضامین حماسی همچون دوران پیروزی انقلاب موجب جلب توجه عابرین پیاده و تزریق روحیه به نیرو‌های مسلح برای مقابله با دشمنان شده است.
بر پایه این گزارش، در این طرح‌های پارچه‌ای شعائر و مضامین حماسی همچون باید که آمریکا بداند، مرگ نزدیک است، هنگامه ابطال این جادوی تاریک است و پرچم نمی‌افتد زمین، در دست ما بالاست، اعجاز ما را دیده‌ای، این انقلاب ماست و زمانه سر جنگ دارد یا علی مددی، ممد به غیر از تو ننگ است یا علی مددی به شکل ساده و ابتکاری توانسته پیام آور امید و روز‌های روشن برای میهن عزیزمان باشد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.