بازتاب برگزاري روز قدس در ايران در سایه تجاوز آمریکا در رسانه هاي جهان

صدا و سیما جمعه 22 اسفند 1404 - 16:32
حضور مردم ایران در راهپيمايي روز جهاني قدس در شهرهاي مختلف ايران در سایه تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی بازتاب گسترده اي در رسانه هاي جهاني داشت.

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، به نقل از شبکه «إن تی وی»، در سایه تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی به جمهوری اسلامی ایران، مردم این کشور با برگزاری راهپیمایی باشکوهی روز جهانی قدس را که امام خمینی (ره) ۴۷ سال پیش آنرا بنیان گذاشت، گرامی داشتند.

 «وسام أسد» با تهیه گزارشی در این باره گفت:همانطور که می‌دانید جمهوری اسلامی ایران این روز‌ها با تجاوز مشترک وپیاپی آمریکا ورژیم صهیونیستی مقابله می‌کند.

وی تصریح کرد: برگزاری روز جهانی قدس تاکیدی بر این است که جمهوری اسلامی ایران با وجود همه چالش‌ها آرمان فلسطین را مسئله نخست خود می‌داند. وی افزود:شرکت کنندگانی که اکنون برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس وارد میدان‌های اصلی شهر شده‌اند تاکید دارند که آرمان فلسطین مسئله نخست آزادیخواهان جهان باقی خواهد ماند.

خبرنگار این شبکه در پایان افزود: امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ۴۷ سال پیش آخرین روز از ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کرد تا نشان دهد هیچ مسئله‌ای غیر از آرمان ومسئله فلسطین برای مسلمانان اهمیت ندارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.