آنکارا: یک کشتی ترکیه‌ای را با اجازه ایران از تنگه هرمز عبور دادیم

خبرگزاری مهر جمعه 22 اسفند 1404 - 12:05
وزیر حمل و نقل و زیرساخت ترکیه اعلام کرد: یک کشتی ترکیه‌ای را با اجازه ایران از تنگه هرمز عبور دادیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی صباح، آنکارا اعلام کرد که با کسب مجوز از سوی ایران موفق به عبور یک کشتی متعلق به این کشور از تنگه هرمز شده است.

عبدالقادر اورالوغلو، وزیر حمل و نقل و زیرساخت ترکیه در این خصوص اعلام کرد: ما ۱۵ کشتی در آن منطقه داریم که در انتظار عبور هستند. یکی از کشتی ها را با اجازه ایران و به دلیل اینکه از بندر ایرانی استفاده می کرد، از تنگه عبور دادیم.

گفتنی است که به دنبال تجاوز آمریکایی-صهیونیستی به خاک ایران و تنش آفرینی های محور متجاوز در منطقه، امنیت مسیرهای حیاتی انرژی، به‌ویژه تنگه هرمز، همچنان یکی از چالش‌های اصلی جامعه بین‌المللی باقی مانده و هرگونه تشدید تنش در منطقه می‌تواند تبعات اقتصادی گسترده‌ای را به همراه داشته باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید