آسیب به جنگنده‌های دشمن روی باند «علی السالم»+عکس

مشرق نیوز پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 23:38
بررسی تصاویر هوایی، خسارت قابل توجهی را در پایگاه هوایی علی السالم در کویت پس از حملات موشکی و هواپیماهای بدون سرنشین ایران نشان می دهد.

به گزارش مشرق، کانال کلش ریپورت گزارش داد، تصاویر ماهواره‌ای که توسط حساب‌های OSINT به اشتراک گذاشته شده است، خسارت قابل توجهی را در پایگاه هوایی علی السالم در کویت پس از حملات موشکی و هواپیماهای بدون سرنشین ایران نشان می دهد.

آسیب به جنگنده‌های دشمن روی باند «علی السالم»+عکس

آسیب به جنگنده‌های دشمن روی باند «علی السالم»+عکس

تصاویر آشیانه‌های آسیب دیده هواپیماها، ساختارهای فروریخته و یک جنگنده—احتمالا یک جنگنده‌ی تایفون یوروفایتر— را در حال نشت مایع، نشان می دهد که دال بر انفجار یا ضربه‌های ترکش به جنگنده است. یک منبع به این کانال گفت که 3 جنگنده ی اروپایی نیروی هوایی کویت از دست رفته اند و سایر هواپیماها آسیب های جزئی دیده‌اند. این پایگاه، یک مرکز ائتلاف بزرگ به رهبری ارتش تروریستی آمریکاست که میزبان هواپیماهای آمریکایی، کویتی و ایتالیایی است. این پایگاه در جریان کارزار انتقام منطقه‌ای ایران علیه تاسیسات وابسته به ایالات متحده مورد حمله قرار گرفت.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.