واکنش فرمانده نیروی دریایی سپاه به تاکید رهبری بر تداوم بسته ماندن تنگه هرمز + عکس

خبرآنلاین پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 22:38
فرمانده نیروی دریایی سپاه بعد از تاکید رهبر انقلاب بر بسته ماندن تنگه هرمز نوشت:شدیدترین ضربات را به دشمن متجاوز وارد خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه در واکنش به نخستین پیام آیت‌الله مجتبی خامنه‌ای و تاکید ایشان بر تداوم بستن تنگه هرمز ، نوشت: «در لبیک به فرماندهی کل قوا ‏با حفظ راهبرد بسته ماندن تنگه هرمز⁩، ‏شدیدترین ضربات را به دشمن متجاوز وارد خواهیم کرد.»

واکنش فرمانده نیروی دریایی سپاه به تاکید رهبری بر تداوم بسته ماندن تنگه هرمز + عکس

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.