سرلشکر عبدالهی: دشمنان را وادار به پذیرش تاوان جنایات خود خواهیم کرد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 21:19
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا تاکید کرد: دشمنان را وادار به پذیرش تاوان جنایات خود کرده و آن‌ها را منکوب خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر خلبان علی عبدالهی، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا، در بیانیه‌ای ضمن اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی، تأکید کرد که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با آمادگی کامل و روحیه‌ای قوی، آماده‌اند تا فرامین و تدابیر مقام معظم رهبری را در تمامی عرصه‌ها به اجرا درآورند.

وی گفت: "پیام نورانی و سرشار از حکمت، صلابت و برگرفته از الطاف خاص خداوند متعال از سوی رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای، خون تازه‌ای را در رگ‌های ملت مسلمان و مردم شریف، مقاوم و عزیز ایران اسلامی به ویژه رزمندگان سلحشور اسلام دمید."

سرلشکر عبدالهی افزود: "با تشکر از لطف و عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا، اعلام می‌داریم که نیروهای مسلح با شجاعت بی‌بدیل و تا آخرین نفس و قطره خون، دشمنان اسلام، مسلمین، کشور و ملت صبور، غیرتمند و مقاوم ایران اسلامی را وادار به پذیرش تاوان جنایات خود کرده و آن‌ها را منکوب خواهند نمود."

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.