لبیک ارتش به اوامر فرمانده معظم کل قوا

تابناک پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 20:47
ارتش دلاور جمهوری اسلامی ایران در لبیک به اوامر فرمانده معظم کل قوا اعلام کرد: انتقام خواهیم گرفت و دشمن را پشیمان خواهیم کرد.

به گزارش تابناک، پیام ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرمانده معظم کل قوا چنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم

اولین پیام روشنگر و بصیرت افزای آن رهبر معظم و مقتدای عزیز که در حکم امری قاطع در مقابله با دشمنان و انتقام خون رهبر و امام شهید و شهدای گرانقدر جنگ جاری است به گوش جان شنیده شد.

رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن تجدید عهد و پیمان با رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، با جان و دل فرمان مطاع آن فرمانده معظم را دریافت و با اراده‌ای راسخ‌تر از گذشته و انگیزه‌ای مستحکم تر از پیش، به رزم بی امان خود علیه دشمنان متجاوز و جنایتکار ادامه خواهند داد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران اطمینان می‌دهد، دست در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تا پای جان برای دفاع از استقلال، تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایستاده است و با انتقام خون پاک رهبر شهید، فرماندهان رشید و هموطنان عزیز، دشمنان ایران سربلند اسلامی را پشیمان خواهد کرد

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.