تنگسیری: شدیدترین ضربات را به دشمن متجاوز وارد خواهیم کرد

مشرق نیوز پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 17:51
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: با حفظ راهبرد بسته‌ماندن ⁧ تنگه هرمز⁩ ‏شدیدترین ضربات را به دشمن وارد می کنیم.

به گزارش مشرق، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه طی نوشتاری در شبکه اجتماعی ایکس، درخصوص بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص تنگه هرمز، عنوان کرد:

"در لبیک به فرماندهی کل قوا ‏با حفظ راهبرد بسته‌ماندن ⁧ تنگه هرمز⁩ ‏شدیدترین ضربات را به دشمن متجاوز وارد خواهیم کرد."

عصر امروز حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از پیامشان خطاب به همگان فرمودند: "قطعاً همچنان از اهرم مسدود کردن تنگه هرمز باید استفاده شود. در مورد گشودن جبهه‌های دیگری که دشمن در آن تجربه ناچیزی دارد و به شدت در آن آسیب‌پذیر خواهد بود مطالعاتی صورت گرفته است و فعال‌سازی آن در صورت استمرار وضع جنگی و بنا بر رعایت مصالح صورت خواهد گرفت."

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.