تخریب زیرساخت‌های درمانی قصرشیرین در پی حملات دشمن + عکس

مشرق نیوز پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 17:46
حملات جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به قصرشیرین، منجر به تخریب گسترده شبکه بهداشت و فوریت‌های پزشکی این شهرستان شده است.

به گزارش مشرق، در پی تداوم اقدامات خصمانه و حملات جنایتکارانه نیروهای آمریکایی و رژیم صهیونیستی در منطقه مرزی قصرشیرین، زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان هدف قرار گرفت و خسارات سنگینی به بخش‌های کلیدی خدمت‌رسانی به مردم وارد شد. این حملات که مستقیماً سلامت شهروندان را نشانه گرفته، برخلاف تمامی کنوانسیون‌های بین‌المللی صورت پذیرفته و اختلال جدی در روند درمانی و امدادی منطقه ایجاد کرده است.

تخریب زیرساخت‌های درمانی قصرشیرین در پی حملات دشمن + تصاویر

تخریب زیرساخت‌های درمانی قصرشیرین در پی حملات دشمن + تصاویر

تخریب زیرساخت‌های درمانی قصرشیرین در پی حملات دشمن + تصاویر

بر اساس گزارش‌های میدانی، در جریان این حملات بخش‌های وسیعی از ساختمان ستاد شبکه مرکز بهداشت، پایگاه ضمیمه و همچنین مرکز فوریت‌های پزشکی قصرشیرین دچار آسیب جدی و تخریب شده است. علاوه بر این مراکز حیاتی، ترکش‌ها و موج انفجارهای ناشی از این جنایت منجر به تخریب انبار دارویی و سالن اجتماعات این شبکه نیز شده که این موضوع روند تامین اقلام ضروری بیماران و فعالیت‌های ستادی را با چالش مواجه ساخته است.

تخریب زیرساخت‌های درمانی قصرشیرین در پی حملات دشمن + تصاویر

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.