حمل‌ونقل عمومی تهران رایگان شد

عصر ایران پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 15:16
استاندار تهران از رایگان شدن خدمات حمل‌ونقل عمومی در پایتخت به‌منظور حمایت از مردم و مدیریت مصرف سوخت خبر داد.

محمدصادق معتمدیان، استاندار تهران، در زمینه تدارک اقداماتی برای تسهیل تردد شهروندان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تسنیم، معتمدیان اظهار کرد: در راستای حمایت از مردم و مدیریت مصرف سوخت، خدمات حمل‌ونقل عمومی در تهران به‌صورت رایگان ارائه می‌شود و شهروندان نیز با استقبال از این طرح، بدون مشکل از ناوگان حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کنند. 

وی افزود: مدیریت و تقسیم کار در این حوزه با نظارت شهرداری تهران انجام شده و شهروندان تهرانی می‌توانند برای پیگیری امور مربوط به خسارات احتمالی به ۲۲ منطقه شهرداری تهران و ۱۲۶ ناحیه شهری مراجعه کرده و پرونده‌های خود را ثبت و مدارک لازم را ارائه دهند. 

استاندار تهران ادامه داد: پس از انجام ارزیابی‌های لازم، روند جبران خسارات از سوی شهرداری تهران انجام خواهد شد و این سازوکار برای شهرستان‌های استان تهران نیز پیش‌بینی شده است. 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.