دستگیری مزدور‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا

صدا و سیما پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 12:31
جانشین فرماندهی استان فارس از دستگیری تفاله‌های مزدور و کشف اسناد و تجهیزات سازمان مربوطه و ارجاع متهمان به مرجع قضایی خبر داد.

دستگیری مزدور‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  سردار ملک زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با هوشیاری و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان داراب، دو مزدور که با درج لوگوی یکی از سازمان‌های امدادی بر روی خودروی در اختیار، اقدام به جمع‌آوری اطلاعات و ارسال آن برای رژیم صهیونی می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

سردار ملک زاده افزود: در بازرسی از این خودرو، برخی از اسناد و تجهیزات سازمان مربوطه کشف شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شدند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.