خدمت‌رسانی اورژانس تهران به ۴۳۰۰ مصدوم در ایام جنگ

صدا و سیما پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 11:56
رئیس اورژانس تهران گفت: از روز ابتدای جنگ تا کنون به ۴۳۰۰ مصدوم و مجروح در تهران ارایه خدمت صورت گرفته است.

**خدمت‌رسانی اورژانس تهران به ۴۳۰۰ مصدوم در ایام جنگ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما اسمائیل توکلی، رئیس اوژانس استان تهران گفت: از روز دوم جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی ستاد مرکزی استان تهران به دلیل حجم حملات در ساختمان‌های مجاور اطرافش دچار آسیب‌های بسیار جدی شد و از چرخه خدمت رسانی خارج شده است.

وی افزود: در این ایام همکاران ما به بیش از چهار هزار و سیصد مصدوم در صحنه ارائه خدمت کردند که این خدمت‌رسانی‌ها منجر به انتقال سه هزار و چهارصد مجروح مصدوم به بیمارستان شده است.

توکلی ادامه داد: در طول این ایام بیش از چهارصد و شصت و هشت نفر شهید شدند و بیش از پنجاه همکار رشید ما دچار مجروحیت و مصدومیت شدند و یکی از همکاران ما به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی گفت: در این حملات وحشیانه هجده آمبولانس از چرخه عملیات خارج شده و سه آمبولانس نیز مورد اصابت مستقیم موشک قرار گرفته‌اند. بیست و یک مرکز از چرخه خدمت رسانی به صورت کامل خارج شدند.

رئیس اورژانس تهران افزود: در این ایام جنگ، کمترین خدمت رسانی و پشتیبانی از نیرو‌های مسلح توسط اورژانس صورت گرفته است زیرا نیرو‌های مسلح آمادگی کامل را برای اتفاقات پیش رو داشته‌اند

وی ادامه داد: تا به امروز بیش از نود درصد خدمات رسانی های انجام شده خدمت به مردم بی دفاع و شهروندان عزیز  است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.