درود بر مادرید!

عصر ایران پنج شنبه 21 اسفند 1404 - 00:36
ما ایرانی‌ها در زیر این بمباران و موشک‌باران ظالمانه، اسپانیا را فراموش نخواهیم کرد.

احمد زیدآبادی

نگاه متفاوت

اسپانیا سفیر خود را از تل‌آویو فرا خوانده است.ای کاش یک رگ دولت اسپانیا در اندام آن دسته از اعضای اتحادیهٔ اروپا بود که شبیخون آمریکا و اسرائیل در میانهٔ مذاکرات به کشور ما را نادیده گرفتند و در عوض با محکوم کردن کشورِ قربانی، تمام ارزش‌ها و اصول مورد ادعای خود را به باد استهزاء و تمسخر گرفتند!وقتی طرف مشورتِ برخی از کشورهای اروپایی برای سیاست‌گذاری در برابر ایران تعدادی از کندذهن‌های سیاسی باشد، طبیعی است که نتیجه‌ای درخشان‌تر از این به دست نیاورند.ما ایرانی‌ها در زیر این بمباران و موشک‌باران ظالمانه، اسپانیا را فراموش نخواهیم کرد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.